Składanie dokumentów do wybranych szkół:
|
Od 11 maja 2009r. do 18 czerwca 2009r.
|
Dostarczenie do wybranych szkół kopii świadectwa ukończenia gimnazjum i kopii zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego: |
od 19 czerwca 2009r. do 23 czerwca 2009r. do godz. 12:00
|
Ogłoszenie przez dyrektora listy kandydatów przyjętych do szkoły: |
25 czerwca 2009 r. godz. 12:00
|
Potwierdzenie woli podjęcia nauki w danej szkole poprzez dostarczenie oryginału świadectwa ukończenia gimnazjum i oryginału zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego: |
od 25 czerwca 2009 r.od godz. 12:00 do 30 czerwca 2009 r. do godz. 12:00
|
Ogłoszenie przez dyrektora listy przyjętych do szkoły: |
2 lipca 2009 r. godz. 12:00 |
Składanie przez kandydatów nieprzyjętych do wybranej szkoły oryginałów dokumentów w szkołach, które dysponują wolnymi miejscami (o przyjęciu do szkoły decyduje liczba punktów uzyskanych przez uczniów): |
od godz.12:00 w dniu 2 lipca 2009 r. do godz. 15:00 w dniu 3 lipca 2009 r.
|
Ogłoszenie listy przyjętych w szkołach, które nie dokonały naboru w dniu 2 lipca 2009 r.: |
6 lipca 2009 r. do godz. 12:00 |
Rekrutacja do szkół, mających wolne miejsca (wymagane oryginały: świadectwa ukończenia gimnazjum, zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego): |
24-28 sierpnia 2009 r. |
Ogłoszenie listy przyjętych: |
31 sierpnia 2009 r. godz. 12:00
|